I torsdags var det min och Henriks fem års dag! Kan knappt fatta att det har gått lång tid! Men pirret och kärleken finns kvar och jag är så lyckligt lottad att ha en så kärleksfull människa i mitt liv ja får dela min kärlek till. 

Jag gav han maskettknappar (stavning?) med mina initialer graverade. Ja vet lite cheese men ja vill att han ska tänka på mig när han ser dom. Själv fick jag en bukett röda rosor och en ny förlovnings ring då jag inte kan närma min på fingret längre då den är på bristningsgränsen att gå av. 

Ja gick till en guldsmed och frågade ifall ja kunde förstärka min ring men ingen kommer vilja röra den då stenarna kommer ramla ur! Jag vart så himla ledsen när jag fick reda på det. Den ringen betyder så mycket för mig. 

Ja ska ta kort på ringarna och lägga upp inom en snar framtid! 

Ha det gött! 

Mitt <3 och ja!

Kommentera

Publiceras ej