Ja sitter just nu på min sittpuff i våran nya ganska tomma lägenhet. Ja vi håller på att flytta, just nu inväntar jag flytthjälp ifrån min familj som jag hoppas kommer snart. Denna vecka har jag varit själv också för Henke åte iväg till spanien med sin bror för lite semester, de fick ingen i sommras så det tar ut den nu. Så jag har flyttat det mästa själv, annan än tunga möbler så är det bara tråkiga saker kvar. Saker som ligger lite här och där. 
 
Det har varit jäkligt tomt utan Henke och saknar honom massor, men det är bra att sakna sin partner tycker jag! Då vet man hur mycekt personen ifråga betyder för än. Henrik och jag har varit tillsammans snart i 5 och ett halvt år, och det är lika jobbigt nu som för fem år sen när vi skilljs åt. I morgon kommer han hem och jag längtar! Inget mys för oss dock för då blit det flyttstädning i ettan!
 
 
Sötaste bilden på Henrik och hans brorson Sixten!
 

Kommentera

Publiceras ej