Jag gjorde dagens pass på morgonen så bytte plats mellanmål 1 och frukost så jag inte skulle bli seg. Jag kan säga redan nu så ni inte tror att jag är oärlig eller så, men jag kommer INTE att vara stenhård med maten. Utan som i dag till mellanmål 1 tog jag vaniljkvarg, det står att man ska bara äta naturell kvarg. Men jag åt bara hälften samt en skiva skinka till det.  För jag kommer räkna mycket på kalori intaget så jag inte får för mycket energi som jag inte kommer göra av med, det kommer jag dock vara relativt hård med och verkligen se till att jag får i mig 1500 kcal. Igår vart det 1600 kacl men men, det viktigaste är att det inte blir under 1500 kcal för då kan resultatet påverkas negativt!
 
Men till passet då. Det gick hyfsat känner redan i musklerna dock att de inte är vana med övningarna, men det kommer nog ändras relativt fort och jag kommer bli starkare. Men klantgt nog fick jag för mig att min parkeringsbiljett skulle gå ut 30 min innan den gjorde, så de sista övningarna gjorde jag lite för fort och formen var inte på topp. Men som blivande student ville jag inte riskera en parkerings bot. Ja så kan det gå! 
 
Jag åt min frukost för 40min sen ungefär, det vart på dl youghurt (helt vanlig från valio) 50g osötad müsli, ett kokt ägg utan gulan med lite salt på! Till lunch kommer det bli entrecote och potatisgratäng. Sen till mellanmål 2 blir det nog knäckebröd med rökt skinka. Middag Lax och potatis. Sen lite nötter som sista mellanmål!
 
Hoppas ni har en bra dag!
 
Snabb bild från gymmet idag.
 

Kommentera

Publiceras ej