Ja va det typ fem veckor sen jag skrev här? Förmodligen. Jag försökte göra en ny blogg på en ny portal men helt ärligt vart det ju inte roligare än att skriva av sig här haha.
 
Ja nu då? Nu är jag arbetsös eller "mellan två jobb" som så vackert man kan skriva det. Så jag har tagit på mig hemma sysslor som jag inte utför, utan ligger mest på soffan och grubblar. Det här suger! Men jag är ju inte den ända i detta avlånga land som tycker och tänker så haha. Så inte på med någon offerkofta, utan bara deal with it. Allt löser si så småning om, det är nog den meningen jag hatar mest av allt. Men den är ju sann. Men om någon säger dom orden till mig vill jag dra av huvudet på dom. Mest för att så småning om kan vara fem minuter ifrån nu eller fem år. Att inte veta och gå och vänta hatar jag. Kommer titta in skriva när jag känner för det och kaga lite på världen som jag brukar. Hoppas det inte dröjer fem veckor tills nästa gång.
 
Ska försöka lära mig fläta min lugg lite snyggare haha.
 
 

Kommentera

Publiceras ej