Hej! Hur e läget? Själv tycker ja att det går bra nu! Hat haft en ganska "hattig" helg om man kan säga så. I onsdags kom bästaste stora syster på besök (ni kan läsa hennes blogg www.morik.blogg.se) det va hur mysigt som helst, hon följde med till stallet och sen gick vi ut och åt på ett Kina ställe. Skylt god mat, sen avslutade vi med att gå ut och ta en drink. 

På torsdagen åkte vi till Katrineholm, ja lämnade Henrik i Vingåker först sen drog jag in till stan och klippte mig på studio hair hos bästa Cissi! Passade sen på att sno Elin med mig hem till Eskilstuna då jag inte ville sova själv haha. Hon visade mig en grym tv serie orphan black! Så det spenderade vi två kvällar med. 

Sen lördagen slappade jag hos Manma och pappa sen på söndag gick Henke och jag runt på parken zoo. Sen lite spontant gick vi till media markt och köpte en systemkamera samsung nx1000. Hur bra som helst men mer om det i ett annat inlägg! Ha det gött!