I dag är det min Henriks 21års dag! Vi (min familj) kommer åka till Henrik som är hos hans föräldrar och fira honom på kvällen. Vi har nämligen varit hos våra familjer och firat jul och nyår. Känns konstig att inte vakna vid hans sida på han dag, har gjort det fyra år tidigare licksom. Men någon måste passa lilla Alice. Känns inte så snällt att hon ska behöva byta plats för ett dygn. Vi åker hem till eksilstuna på kvällen i morgon. Det ska bli så himla skönt att komma hem till alla sina saker igen.
 
Jag är verkligen en rutin människa så jag tycker att det ska bli skönt att komma tillbaka till vardag och jobb. Jag hr inte varit på volvo så länge så kändes lite små lustigt att ha två veckors ledighet mitt i allt. Det har såklart varit skönt och roligt att få vara med familjen, vi ses inte allt för ofta!
 
Ha en bra dag!
 
(Ussch vad dålig min iphone kamera har blivit! ) Jag och Henke på nyår!

Kommentera

Publiceras ej