Ja nu var det ytterligare ett tag sen jag skrev.. Men ska man försöka ta tag i detta eller avveckla och radera bloggen? Licksom hur många läser detta?? 

Men det är skönt att skriva av sig då och då. Hur är livet i Eskilstuna då? Jo det funkar! Livet rullar på om man säger så, försöker komma igång med träningen det går segt. Henke och jag försöker hitta på fler sake att göra ihop istället för att vi sitter och degar från olika håll i lägenheten! Jag är super pepp på att ta nytt hål i naveln igen! Hade ju bara det i 3 ynka månader sen blev det för infekterat (för ja insisterade på att byta för tidigt!!) så ja var tvungen att ta ut den! Men när lönen kommer ska jag boka tid! 

Så nu har jag uppdaterat lite, får se ifall det kommer in flera inlägg! 


Jag igår innan seminarium på parken zoo
 Mys hemma hos Manma och pappa 



Alice 6 månader

Kommentera

Publiceras ej