Gud så bra det gick i stallet i dag! Kände vilket leende jag hade på läpparna efter passet. Visst kan det bli mycket bättre det är helt klart, men att jag fick det jag bad om va helt fantastiskt.lite testade han mig allt men det är ju det som gör det roligt tycker jag, att hästen inte är en robot liksom. Utan att hen verkligen kollar ifall ryttaren är med på allting och ser vad den kommer att tänkas kvävs av hästen. Allt kändes mycket bättre efter stallet, för. Det är klart man blir en aning bitter när bilen inte går igenom besiktningen. Men det är sådant som händer!

På tal om något helt annat så sökte jag en kurs och två program på högskolan i hösten. En kurs i grafiskdesign och ett av programmen var internationell marknadsföring, jag har faktiskt saknat media väldigt mycket! Sen sökte jag även beteendevetare som är så sjuktinteresant! Jag kommer nog dock få tacka nej till programmena om jag kommer in. Tror inte Volvo-steget är över än. Men det käns bra att ha sökt ifall något händer så har jag gjort något i alla fall!

Ne nu ska jag sova snart, natti natti!



Kommentera

Publiceras ej