Jag har inte haft energi att komma på saker att skriva. Ja skäms för att ja inte lyckades vara hälsosam en månad och har helt enkelt inte viljat skriva det. Är så otroligt besviken på mig själv så det är inte sant! Men ja klarar inte av att ha ett krav och måsten när det gäller att vara hälsosam och hålla igång! 

Så ja testar nya saker som kanske skulle passa mig bättre! Som t.ex ja testade klättring för några veckor sen! Sjukt kul, men ja är så jäääkla höjd rädd så kom inte ända upp (så det va inte min grej). Nu har ja börjat cykla till jobbet så det blir ca 1 mil per dag. Och det känns helt okej. Sen håller jag på att testa en häst som ja eventuellt ska bli medryttare på! Allt känns inte hundra med honom än men har bara ridit två gånger så vi får se vad tiden kommer med! Han är super fin verkligen men svår! Jag är i så dålig kondition och form för ridningen nu :(. Men det kommer! Bara att kämpa på! 

Nu vart det mycket information på en och samma gång haha. Ha det gött! 

Jag på klättringen!

Nya ridkläder och skor!

Hästen 😍

En selfi ifrån fredags!

Kommentera

Publiceras ej