I går kväll när jag skulle lägga mig hade Majken paxat sängen först. Hon låg precig i mitten och ville inte flytta på sig. Då fick jag väl ampassa mig lite. Sen vaknade jag till av något ljud och att det vart jätte vasst över bröstet. Självklart var det Majken som stog och spann det högsta hon kan och "puttade" på mig med sina klor utdragna... Då skulle jag följa med henne upp på övervåningen för att se att hon hade mat. Vilket hon hade såklart. Detta skedde 4:53 i morse. Men sen när jag vaknade igen vid 10:27 så låg hon där igen vid mina fötter, vi tog en morgon mys och båda gick upp sammtidigt för lite frukost.
 
Ja katter är lite speciella, och om ja bodde i en större lägenhet skulle jag defenitift ha en egen katt! men nu får jag nöja mig med familjens fyra katter samt åka hem till min syster och mysa med hennes två och Henkes familj har även två
 
 
haha.
 
Majken myser i sängen när ja kollar på serier
 
 

Kommentera

Publiceras ej