Ja tiden rullar på, det var väl inte så här jag hade tänkt mig att det hela skulle sluta. Men jag ser lite ljusare nu på hösten. Jag kom inte in på mitt program alls eller ja om nu 68 personer skulle gå upp i rök kanske ja får klämma in mig haha. Men inte att sörja för det, det kommer ju flera tillfällen! Men just nu så gör jag näst intill ingenting, jag har gjort en video-intervju för volvo steget. Det är en indurstri utbildning på ett år. 12 veckor teori 34 veckor praktik 5veckor betald semester. Alltdå jag går en betald utbildning ( jag får pengar för att gå den). På tisdag ska jag p åen riktig intervju så det är väl bara att hålla tummarna!
 
Just nu har jag varit ganska mycket i lägenheten, det är mysigt men lite långtråkigt. Är en del själv då henke är i skolan. Men som sagtt det är mysigt. I dag så ska jag nog ner till tunapark ska köpa ett appstore giftcard till mig själv så jag kan uppdatera min dator. Kan behövas... Håller öven på att uppdatera min mobil till IOS7, den har börjat bli jätte varm när jag pratar i den samt surfar, så kanske ska gå till telenor oxå.
 
Ha det gött!
 
En gammal bild från i sommras!

Kommentera

Publiceras ej