Nu är det snart tre veckor sen jag tog studenten. Så vad har jag hittat på efter det då?
 
Jag tog mitt körkort tre dagar efter studenten, känndes otroligt skönt då jag fxade allt på första försöket! Jag har slappat mycket och jobbat. Jo jag har även en lägenhet med Henrik i Eskilstuna. Vet inte riktigt vad som hände där, men jag måste ju bo hemma ganska mycket då jag jobbar i katrineholm. Midsommar har varit men jag jobbade... Firade Bisse då också på hennes 21:a födelsedag :). De senaste fem dagarna har jag varit katt vakt och häst vakt. Min medryttar häst´s ägare åkte bort i samma veva som mamma och pappa med grabbarna. Det är även en till hst där som jag får ta hand om han heter Piquett och är jätte mysig.
 
Så nu vet ni lite vad jag håller på med..
 
Puss på er!
 
Lite bilder från min vardag <3

1 kommentarer

Elin

04 Jul 2013 11:41

Åhhh nachos!!!

Svar: Det vart sååå jäkla gott!!! vi får göra det någon dag!!
Madeleine

Kommentera

Publiceras ej