Jag sitter vid min egna data för första gången på en eller två månader! Fan va coolt! Tog kanske allt som allt en halv timme för att den skulle starta helt men men haha.
Ja i dag va jag hemma från skolan med värsta huvudverken :(. Så jag satt och år en jätte god kladd kaka och kollade på cogar town på förmiddagen och sen åt jag lunch till cogar town oxå :P. Sen vart det lite gh och lite mera tv. Sen kom mamma hem och då fikade vi med semmlor :).
Sen vart det stallet och sen hem och laga mat :). Pasta med fläskfílemedaljonger! Vart ganska gott enligt mig men väldigt gott enligt min familj :).
Sen vart det ju då att sitta och vänta på att min dator skulle starta :P. Senare i kväl vet jag inte vad jag ska göra.
(skulle ha varit bilder men min data är nog inte i det bästa skicket om man säger så)

Kommentera

Publiceras ej