Snö snö,snö jag är trött på snöö!!! Jag vill ha sommar nu ! I Dag har jag kollat på vampire dierys med Bisse och Andreas sen har jag skottat källar trappen. Det var mycket snö kan jag säga och jag kan oxå säga hej till träningsverk i armarna -.- . I kväll kommer jag typ inte göra mycket jag kommer kanske kolla påfilm med Rickard och Oscar om dem vill. Arnars bli det dator och jag eller TV och jag hela kvällen .Saknar min Henrik:(  .Det är så tomt här utan honom. Brukar lixom alltid ha någon och prata och skratta med när jag är ledig. Men nu är det bara jag och datorn. Kan bara säga att det suger. Det här va inget bra lov som jag hade hoppts på. Mer en halva lovet har jag bar aväntat på torsdag och då är det ju typ slut. Det är ju inge kul. Men i morn ska jag klippa mig och vara i stallet. Matilda josse och jag skulle eventuellt tolka men vet inte säkert hur det blir. Sen kanske Henke kommer på kvällen men jag vet inte heller om det är helt säkert. Jag vet inget helt säker förutom att jag har riktigt tråkigt just nu!

Puss på dig <333

3 kommentarer

henke

23 Feb 2010 21:39

va? jag kanske kommer på onsdag kväll :P

henke

23 Feb 2010 21:40

saknar dig mer! <333

Elin

24 Feb 2010 00:03

Snö suuuuger!

Kommentera

Publiceras ej