I dag är det Sofia som har namnsdag så grattis till alla soffor! Själv heter ja det i mellannamn så grattis till mig oxå! 

I går slocknade jag på soffan runt åtta sen sov ja fram till halv elva och gick till sängen sen sov ja hela natten! Vilket resulterade i att ja har ont i huvudet i dag! Suck!! Senare i eftermiddag så ala Henke och jag köpa present till hans lillebror som konfirmerar sig på söndag och en ny skjorta till Henke. Sen tror jag det blir en pizza på det oxå haha! 

Ni får ha det gött! 

Haha tog Henke som gisslan förta gången jag somnade vilket resulterade till massa fula bilder i min telefon!

Min nya ring 😍💕

1 kommentarer

Beatrice

15 May 2014 17:37

Nämen, har du börjat blogga igen! Kul! :) snygg design har du med!! :))

Svar: Ja! Ska bli bättre på att uppdatera och nu när jag har min dator kan ja fixa till min header oxå ^^
Madeleine

Kommentera

Publiceras ej