Jag har nog kommit på varför jag har haft så ont i huvet (okej mamma kom på det, men det borde ha varot jag) jag har ju nämligen igentöligen glasögon. Nu tänker säker ni "genius" Det är väl klart att man får ont i huvet om man skippar glasögonen om man behöver dem! Men fallet är detta att jag har gått ett år utan glasögon eller mer och inte fått ont i huvet bara blivit lite tröttare. Men nu när vi siter med datorerna så mycket så säger nog mitt huvud ifrån! 

Jag som trodda att jag hlöö på att bli riktigt sjuk men ikke sa nicke. Min huvud verk försvann typ nästan hel så fort jag fick glasögonen på näsan. Men nu tycker mitt huvud att det är lite jobbigt att se allt igen, så blir trött av det istället -.-.

Jag gillar verkligen högkontrast på svartvita bilder XD

I kväll blir det camping med Henke, Ronja och Jakke :D. Vi får se om jag överlever! 

1 kommentarer

Matilda

03 Oct 2011 15:04

SV: Hehe ja det är nog vad alla är rädda för..

Kommentera

Publiceras ej