Nu är det verkligen slutet på lovet!

I går så va jag duktig. för jag städade både Henkes och min garderob! Bara från min garderob ränsade jag bort en hel svart sopsäck med kläder! Men har ganska mycket kvar, eller så jag klarar mig haha ;).

I går åkte jag hem till marmorbyn oxå jag tog en promenad med pappa upp till stallet. Det va m,ycket roligt att han ville följa med (: . Sen så hade mamma dukat jätte fint och mysigt med ljus o hela paketet. Vi åt en jätte god kycklingsallad sen så satt mamma åpappa och jag och bara pratade till det var dags för melodifestivlen. Det är färsta gången på år jag har fölhjt deltävlingarna i melodifestivalen! Eller jag har nästan sett alla :P. 

I dag har det inte hänt mycket bara tv:n i stort sett, sen ett mellan långt samtam med Henke i telefonen. Snart ska jag äta något oxå. Det blir nog kycklingsalladen från i går jag kommer knapra på :).






Puss på dig <333

Kommentera

Publiceras ej