Jag har då spenderat min dag med att kola på clash of the titans en mycket bra fim tycker jag :). Men det jag tænkte skriva var att jag har haft en super mysig jul hær i norge! Lite ovant som tillexempel så æter man inte julbord hær utan pinnekøtt ær vældigt vanligt. Pinnekøtt ær typ som revbenspjæll som ær kokat væææældigt længe och det var super gott! Sen så har jag varit på mitt livs førsta norska gudstjænst, va ganska så roligt (tycker inte att norska låter så seriøst) haha. Sen vart det paketøppning på kvællen och jag fick inte så mycket men jag har en del paket att øppna nær jag kommer hem igen haha :). Men jag fick

*En smink væska
*ett diadem
*Ett jætte fint armband: snow of Sweden
*en jætte mysig och fin kofta

Sen har jag fyllt år och då fick jag två paket hær

*jætte finaørhængen : snow of sweden
*400 kr av bestemor som jag fick shoppa før på finsness.

Då køpte jag

* en ponjo
*en stickad trøjja
*en blus/skjorta
*tæckstift

I dag ær det den sista heøa dagen vi ær hær så får se om jag åker på 2 juldags fest eller om jga kanske åker till Håkon vi får se.



Kommentera

Publiceras ej