Ja då var det söndag :P. I går så var jag med familjen till parkenzoo, var typ super varmt så till och med jag blev solbränd :O. Men jag tyckte att det var liute för mkt folk där men vad kan man förvänta sig när det är gratis XD. Sen n'r vi kom hem så kom Henke efter sca 1h. sen så gick vi ner till sjön och badade fötterna, det var inte så kallt som jag hade förväntat mig men det var lite kallt för att bada hela kroppen xD. Sen så grillade vi med min familj och åt lite tårta efter det. Sen gick pappa jag och Henke till stallet. Så henke och jag tog en liten promenad med zola medans pappa var hos hans kompis.Sen kvällsfordarde vi hästarna och gick hem till tv:n ;). Ja det var min dag i går. I dag har vi inte gjort mkt typ vaknat lagat mat och ätit den. Sen har jag letat i förådet efter en sjorta som jag hittade oxå :P.

Puss på dig <333

Kommentera

Publiceras ej