Hejsansvejsanilingonskogen!
 Lång tid sen jag skrev här, så det är väl på tiden att jag gör det. Det har inte hänt så himla mycket i mitt liv de senaste veckorna görutom att jag Elin och Henke, serverade mat på en 40-års fest i helgen det var kul men stressigt. Jag har komit på att det är nog inte mitt yrke, jag blir hur grinig som hälst mot de jag arbetar med! Jag för ju inte glömma att Bisse och Andreas stog i baren de hjälpte till mycket också i köket. I dag är jag hemma från skolan för jag slog i huvet ganska hårt i går, fick förmodligen en liten hjärnskakning, men igentligen ar jag hemma för en mardrömm :S, pappa frågade mig i morse om jag hade drömt en mardrömm vilket jag hade gjort. Jag kommer inte ihåg den nu men jag vaknade svettig i natt. Då tyckte pappa att jag skulle vara hemma. I dag har jag inte hunnit gjort så mycket tyå sovit (Y) kollat på tv ätit duchat, och målat fingrar och tår röda ;). I dag vet jag inte om jag ska till stallet eller så men vi får vel se :). Henke kommer nog riga mig på eftermidagen :). men nu ska jag gå o göra mågot annat.

Puss på dig <333

2 kommentarer

Elin

24 Mar 2010 14:24

Haha men det var ju inte så stressigt :O



var du hemma för en mardröm? O:



np var svåårt :(

henke

24 Mar 2010 16:39

vad har du drömt? :S <333



fan vad jag saknar dig

Kommentera

Publiceras ej