I dag så jag nog haft det värst prover i världs historian! Men jag är så jäkla glad att svenska provet är över nu. I morn så får jag jul lov men det käns redan som jag har fott det! I tre veckors tid har jag kännt att jag måste pluga men i dag är det slut! För denna termin iaf hahah.

Se nså fick jag skjuts hem från skolan så jag kom hem en timme tidigare (Y), så jag kunnde ta det lite lugnt innan jag for upp till stallet. Själva sysslorna gick fort så det var bra. Men det var inge kul att rida i dag! Zola bara stressade hela rundan. Man kan ju tänka sig att hon ska bli rädd för alla ljusslingor som fins på tomter runt om, men nej nej hon blir rädd för allas sopptunnor?!? Jag blir galen på den där hästen XD!

Nu ska jag nog ta en varm duch sen koka lite te och mysa farmför tvn :)

Puss på dig <333


Kommentera

Publiceras ej