Ja dagen före doppardagen sitter jagi vingåker hos älsk :). Vi kommer nog inte göra särskilt mycket i dag mest slappa haha. Eller jag ska vara hemma med Samuel och han ska åkta och köpa jul klapp till mig :) .(Lite sent att köpa nu om man frågar mig, men har har sina små planer så :P. )

I går så träffade jag Elin och Cat  i k-holm det va najs :) vi gick runt och snackade mest. Sen så pkte jag hem till Henke och då var hans bästa än Jakke där också. Vi tre kollade på Dorian Gray en skuum film. Sen efter det så kollade jag på när grabarna spelade wii. Veldingt underhållande bar det när dem körde dans matta hahahaha.

I morgon är det JULAFTON! Så GOD JUL PÅ ER ALLA!!!!!

Puss på dig <333


2 kommentarer

Emma

23 Dec 2010 13:07

sv: tackar! :D jag tycker verkligen du du ska ha den frisyren :) du skulle nog passa jätte bra i den :D kraam och god jul ♥

Elin

23 Dec 2010 19:24

sv: Ihh haha jaa, det måste jag!! :O

Kommentera

Publiceras ej